20 Ağustos 2014 Çarşamba

DIY.


 Merhaba arkadaşlar. :) Uzun zamandır bakamadım tatildir evdeki yoğunluk derken aksattım burayı. Güzel bir tatil geçirdim ne yalan söyleyeyim. :) Neyse burasının da zamanı gelmişti.
 Benim çok büyük bir '' DIY ''  merakım var. Sürekli bir şeyler yapmaya heveslenirim ama her zaman elimde malzeme olmuyor ne yazık ki. Ama bu çok kolay ! Araç gereçlerimizi düzenlemek ve daha bulunabilir kılmak için  herkesin evde yapabileceği kullanışlı bir çalışma. İlk '' DIY '' projem sizlerle. :)     ( Daha önceden yaptığım için fotoğraflar aşama aşama değildir. )
 

 İhtiyacımız olan sadece ayakkabı kutusu ve tuvalet kağıdı ruloları. Öncelikle ayakkabı kutusunu dolduracak kadar rulo biriktirmemiz gerekiyor.  Daha sonra kötü görüntüyü ortadan kaldırmak için ben ayakkabı kutusunu yağlı boya ile boyadım. Siz kumaşla da kaplayabilirsiniz. 


 Görüldüğü üzere ruloları da dergilerden kestiğim resimlerle kapladım. Rulolar kaplandıktan sonra hemen kutuya sabitledim. Sabitlerken yapıştırıcı yerine sıcak silikon kullandım. Hem kolay hem de daha sağlam sabitliyor. 


 Ve dilediğimiz araç gereçleri yerleştirebiliriz. Ben daha rulolarımı dolduramadım ama en azından daha düzenli hale geldi. Aradığımı daha kolay bulabiliyorum . Masamın köşesinde hemen elimin altında ! Umarım size de bir yararı olur. :))


2 yorum:

  1. çok kullanışlı olmalı,ben de yapmalıyım bundan
    iyi fikir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok kullanışlı oluyor zamanınız varsa yapın derim ben :)

      Sil