24 Temmuz 2014 Perşembe

Mimlendim !

İlk kez mimlendim çok mutluyum. Beni mimleyen Özge KARA ' ya teşekkürler. :)

1- Yaşamak deyince aklına gelen ilk kelime ?
Biraz garip olacak ama aklıma ilk gelen 'ölüm' ! Her Şeyin bir sonu var. Yaşamımızın da öyle.. Sonlar her zaman daha çok etkiler beni ve daha çok akılda kalır.

2- Yaşam ile ölüm arasındaki ince çizgi nedir ?
Bir an var ki yaşıyorsun saniyeler sonra ise bu hayatta değilsin. Çok çok ince bir çizgi olmalı. Arkasında ise anlatılmaz hüzünler bırakan..

3- İleriye dönük en büyük hayalin ?
Küçüklükten beri olan yurtdışı hayallerim. Tabi ilk kendi ülkemi gezip gördükten sonra. :) Ama başka ülkeler hep beni etkilemiştir. Gerek düzenleri gerekse düşünce tarzları olarak. Bu yüzden en büyük hayalim bu.

4- Daha önce gerçekleşip seni çok mutlu eden hayalin var mı ? Varsa ne ?
Daha çok ileriye dönük hayaller yaptığım için gerçekleşen bir hayalim olmadı malesef :(

5- İleride yaşamayı hayal ettiğin şehir ?
Temelli yaşamayı düşündüğüm bir şehir yok şuanlık. Ama üniversite hayatım için istediğim tek yer Eskişehir. Küçük bir şehir olmasına rağmen ilk görüşte bayıldığım samimi bulduğum bir şehir.

6- Eğer bir kelime olsaydın ne olurdun ?
Sanırım ' huysuz ' olurdum. Çok sevdiğim samimi olduğunu düşündüğüm bir kelime. :)

Bende

Tubionblog
Sempatik Blog

Mimliyorum.  :)




4 yorum:

  1. canım kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl sana bu güzel soruların için çok teşekkürler :)

      Sil
  2. tekrar mimlendiiin http://birsahnevaraklimda.blogspot.com.tr/2014/07/can-sknts-mimi.html :))

    YanıtlaSil
  3. hemen bakıyorum çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil