23 Temmuz 2014 Çarşamba

İlkler...

Huysuz Fikirler'in ilk yazısı ge-li-yoooor !          

  O kadar bomba gelemiyorum ama çok heyecanlı olduğumu söyleyebilirim . Bu dünyayla daha yeni tanışmama rağmen beni içine alıp götürdü. Blogların arasında kayboldum adeta. 
Yazın ortasında evimde geçen uzun ve sıkıcı günlerden sonra bu blog işi hayatıma renk kattı diyebilirim. Blog okudukça bende yazmaya heveslendim. 
Aslında düşüncelerimi kaleme almayı çok beceremesem de içimdeki heves beni bu blogun kapısına getirdi. Zorla araladım o kapıyı. Ardına kadar benim ve sizin için açılmış durumda. Umarım benim diğer bloglardan aldığım tatları size de verebilirim.

  Blogumuza gelirsek her telden çalmayı düşünen bir huysuz var karşınızda. :D Bir sonraki yazım ne mi olacak ? Güzel bir şey olsa iyi olur !


4 yorum:

  1. Umarım sonuna kadar getirebilirsin.
    Takipteyim :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bende öyle umuyorum. :)

      Sil
  2. Blogger dünyasına hoşgeldin, blogun çok şirin inşallah bol takipçin ve bol yazıların olur :) Benim de blogumu açalı 1 hafta oldu beklerim ^^ http://canandiyorki.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim canım. :) blogunu inceleme fırsatım oldu gerçekten çok tatlı seninde takipreyim :)

    YanıtlaSil